Home Υπηρεσίες Εφοδιαστική Αλυσίδα

Εφοδιαστική αλυσίδα

warehouseΨάχνετε για ειδικά προσαρμοσμένες λύσεις για να εξασφαλιστούν υψηλές επιδόσεις στην εφοδιαστική σας αλυσίδα;

Με βάση την πολύχρονη εμπειρία προώθησης εμπορευμάτων, οι άνθρωποι της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ είναι σε θέση να υποστηρίξουν το σύνολο ή μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας σας.

Ό, τι αφορά διαδικασίες, περιορισμούς, αγορές, ή τοποθεσίες οι τοπικοί ειδικοί μας μπορούν να σας προσφέρουν λύσεις και υπηρεσίες που συμβάλλουν στην παραγωγικότητα σας.

Ο στόχος της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ: Να βελτιωθεί η απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδας σας.

Ποιότητα διαχείρισης της ασφάλειας

Δουλεύουμε - για εσάς και με εσάς - για να αναπτύξετε και να διατηρήσετε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Η ποιότητα και η ασφάλεια αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των μεταφορών, logistics και τις υπηρεσίες αποστολής εμπορευμάτων. Οι άνθρωποί μας λαμβάνουν υπόψιν τους την μέγιστη φροντίδα για τα προϊόντα σας, έχουν προσωπική ευθύνη για την ικανοποίηση των πελατών σας, και φροντίζούν για την προστασία της μάρκας και την εικόνα σας. Στόχος μας είναι να στηρίξουμε την ανάπτυξή σας.

Διαχείρηση της ποιότητας σημαίνει τήρηση των συμφωνημένων βασικών δεικτών απόδοσης. Σημαίνει, επίσης, να μπορούν όλοι οι εργαζόμενοι της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ να αναπτύξουν τα υψηλότερα πρότυπα λειτουργίας μέσω της δυναμικής πολιτικής για την κατάρτιση του προσωπικού μας.

Στρατηγικές μας για την ανάπτυξη της αριστείας

• Το σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρακολουθεί την ικανοποίηση των πελατών σε όλα τα επίπεδα, ενώ η πολιτική κατάρτισης μας αναπτύσσει τις δεξιότητες των υπαλλήλων μας, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε μια ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση.

• Η πλήρης συμμόρφωση με τις τρέχουσες τοπικές και ευρωπαϊκούς κανονισμούς (συμπεριλαμβανομένων των ISO, SQAS και HACCP).

ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Focus: Το σύστημα διαχείρισης ποιότητας

Το αποτελεσματικό μας σύστημα διαχείρισης της ποιότητας, προσφέρει καλύτερες μεθόδους λειτουργίας, καθιστώντας την εξυπηρέτηση του πελάτη σας ακόμα πιο αποτελεσματική, με αποτέλεσμα την αύξηση της ικανοποίησης για σας και τους πελάτες σας. Γι 'αυτό έχει η ΑΘΗΝΑΪΚΗ δεσμευτεί για τη συγκέντρωση και χρήση των δεδομένων και πληροφοριών για τη διαχείριση της ποιότητας.

Ένα δυναμικό σύστημα συνεχούς βελτίωσης:

• Προσδιορίζει τις ανάγκες σας και αυτές των πελατών σας
• Μας δίνει τη δυνατότητα να οργανωθούμε έτσι ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε σε αυτές τις ανάγκες
• Μετρά τα επίπεδα της ποιότητας που βασίζονται σε δείκτες απόδοσης
• Καθιστά δυνατή την εφαρμογή προληπτικών ή διορθωτικών μέτρων